Melodifestivalen - ett skämt eller helt seriöst?

Ojojoj.. Nu har sverige gjort det igen! Kan inte fatta att vi alltid skickar sånt som bara små flickor gillar..

Eric Saade är det väl inge fel på, men låten? Alltså jag har hört många låtar med honom och den här låten var ju helt värdelös. Vad hade den för innebörd? Att man måste vara populär för att få den man gillar? Jag fattar ingenting. Jag håller helt och hållet med Alexander Rydback att svenska melodifestivalen har alldeles för mycket glitter och skit.

Vart är alla låtar som har någon mening i sig? Jo, dom är det nästan ingen som röstar på.

Kan slå vad om att alla 14åriga små flickor fyllt på sina mobiler och ringt upp var enda krona på Eric Saade och tack vare det har vi nu skickat detta bidrag.

Det enda jag hoppas är att sverige får vara med i den riktiga tävlingen i år i alla fall, men blir det inte så blir jag fan förbannad eftersom vi har ju ingen chans om vi inte tar oss vidare dit.

Vad tycker alla som läser min blogg om detta?
Var det rätt låt som vann, om inte säg vilken ni skulle ha velat sett i Tyskland?

Kram på er så länge
Mysbyxantheone <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mysbyxantheone -

Melodifestivalen - ett skämt eller helt seriöst?

Ojojoj.. Nu har sverige gjort det igen! Kan inte fatta att vi alltid skickar sånt som bara små flickor gillar..

Eric Saade är det väl inge fel på, men låten? Alltså jag har hört många låtar med honom och den här låten var ju helt värdelös. Vad hade den för innebörd? Att man måste vara populär för att få den man gillar? Jag fattar ingenting. Jag håller helt och hållet med Alexander Rydback att svenska melodifestivalen har alldeles för mycket glitter och skit.

Vart är alla låtar som har någon mening i sig? Jo, dom är det nästan ingen som röstar på.

Kan slå vad om att alla 14åriga små flickor fyllt på sina mobiler och ringt upp var enda krona på Eric Saade och tack vare det har vi nu skickat detta bidrag.

Det enda jag hoppas är att sverige får vara med i den riktiga tävlingen i år i alla fall, men blir det inte så blir jag fan förbannad eftersom vi har ju ingen chans om vi inte tar oss vidare dit.

Vad tycker alla som läser min blogg om detta?
Var det rätt låt som vann, om inte säg vilken ni skulle ha velat sett i Tyskland?

Kram på er så länge
Mysbyxantheone <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0