Hemma hos pojkvännen!



Hejsan !

Det är sommarlov och regnet öser ner, men jag är inte ledsen för det.
Det är skönt att det äntligen kommer lite regn så man kan kolla på film utan att ha dåligt samvete.

Min pojkvän Peter, hans kusin Malin, hennes bror Robin, hennes hund tyson, våra katter Busen och Sotis, plus peters syskon Frida och Robert är här så här är det fullt hus eller lägenhet rättare sagt.
Vi har inte gjort något speciellt idag utan vi har mest tagit det lungt och kollat på film.
Det finns ju inte så mycket att göra när himlen gråter.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom det inte händer något idag.

Men ikväll 23.40 vet jag i alla fall vad jag och Malin ska göra.
Vi ska sitta i soffan under ett varsitt täcke och kolla, i tystnad, på Harper´s Island.
Den serien är den bästa hittills, älskar spänningen, mystiken och glädjen i det programmet. 

Men, men vi kanske hörs i morgon 

Ha det bra allihopa // Emilia Larsson  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mysbyxantheone -

Hemma hos pojkvännen!



Hejsan !

Det är sommarlov och regnet öser ner, men jag är inte ledsen för det.
Det är skönt att det äntligen kommer lite regn så man kan kolla på film utan att ha dåligt samvete.

Min pojkvän Peter, hans kusin Malin, hennes bror Robin, hennes hund tyson, våra katter Busen och Sotis, plus peters syskon Frida och Robert är här så här är det fullt hus eller lägenhet rättare sagt.
Vi har inte gjort något speciellt idag utan vi har mest tagit det lungt och kollat på film.
Det finns ju inte så mycket att göra när himlen gråter.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom det inte händer något idag.

Men ikväll 23.40 vet jag i alla fall vad jag och Malin ska göra.
Vi ska sitta i soffan under ett varsitt täcke och kolla, i tystnad, på Harper´s Island.
Den serien är den bästa hittills, älskar spänningen, mystiken och glädjen i det programmet. 

Men, men vi kanske hörs i morgon 

Ha det bra allihopa // Emilia Larsson  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0