Mycket i tankarna !

Hejsan alla glada <3

Ännu en dag men grått väder och man ligger i sängen med datorn och skriver.

Vi har inte gjort något idag heller mer än att titta på film och suttit vid datorn en liten stund ..
Malin och hennes bror är fortfarande här, men peters syskon åkte hemtill S-hamn i morse.
Vi kanske ska gå ut och leka lite med Malins hund Tyson sen, men vi vet inte när det blir av .. men det blir väl senare antar jag ...
Men man kan ju inte klaga när det är sommarlov och allt ...
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag är ganska slut i kroppen!
Det finns så mycket i livet och man hinner aldrig göra det. Varför vet jag inte, men ibland känns det som att livet står stilla.
Jag har så många drömmar och så många förhoppningar om livet, men jag vet att alla dom inte blir av ...
Men en sak vet jag i alla fall och det är att jag har något att göra till hösten. 
Jag ska jobba på Iggesunds bruk i 9 månader och jag vet att det kommer att bli så himla roligt och lärorikt.
Plus att jag tjänar pengar på det också. 
Jag är alltså inte en av studenterna som blir arbetslös och får gå till arbetsförmedligen och det är så himla skönt. 
Så man ska ju inte klaga eftersom det finns så många arbetslösa ungdomar nu efter studenten. 
Hoppas bara att alla, som inte har samma tur som mig, ändå försöker och inte ger upp.
Livet är fullt av överaskningar och man ska alltid hoppas på de bästa i livet.

Men en sak är säker i mitt liv i alla fall och det är att jag är så tacksam för att jag har min underbara pojkvän som ställer upp för mig och älskar mig för den jag är.
Han är mitt ljus i mörkret och han lyser upp min dag. Han är en på miljonen och han älskar just mig.


" Lev varje dag som att det vore din sista! "


Ha en bra dag // Emilia

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mysbyxantheone -

Mycket i tankarna !

Hejsan alla glada <3

Ännu en dag men grått väder och man ligger i sängen med datorn och skriver.

Vi har inte gjort något idag heller mer än att titta på film och suttit vid datorn en liten stund ..
Malin och hennes bror är fortfarande här, men peters syskon åkte hemtill S-hamn i morse.
Vi kanske ska gå ut och leka lite med Malins hund Tyson sen, men vi vet inte när det blir av .. men det blir väl senare antar jag ...
Men man kan ju inte klaga när det är sommarlov och allt ...
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag är ganska slut i kroppen!
Det finns så mycket i livet och man hinner aldrig göra det. Varför vet jag inte, men ibland känns det som att livet står stilla.
Jag har så många drömmar och så många förhoppningar om livet, men jag vet att alla dom inte blir av ...
Men en sak vet jag i alla fall och det är att jag har något att göra till hösten. 
Jag ska jobba på Iggesunds bruk i 9 månader och jag vet att det kommer att bli så himla roligt och lärorikt.
Plus att jag tjänar pengar på det också. 
Jag är alltså inte en av studenterna som blir arbetslös och får gå till arbetsförmedligen och det är så himla skönt. 
Så man ska ju inte klaga eftersom det finns så många arbetslösa ungdomar nu efter studenten. 
Hoppas bara att alla, som inte har samma tur som mig, ändå försöker och inte ger upp.
Livet är fullt av överaskningar och man ska alltid hoppas på de bästa i livet.

Men en sak är säker i mitt liv i alla fall och det är att jag är så tacksam för att jag har min underbara pojkvän som ställer upp för mig och älskar mig för den jag är.
Han är mitt ljus i mörkret och han lyser upp min dag. Han är en på miljonen och han älskar just mig.


" Lev varje dag som att det vore din sista! "


Ha en bra dag // Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0