Världens bästa arbetskamrater!

Jag har fått jobb på Sörling Ilsbo och det är en av de roligaste arbetsplatserna jag varit på.
Det är roligt att kliva upp på morgonen och man längtar till jobbet.. Kanska sjuk att det kan bli så, men allt beror på mina arbetskamrater...

Dom får en att trivas och dom hjälper mig när jag behöver hjälp. Det tog inte lång tid innan jag kom in i gänget och dom verkar trivas med mig lika mycket som jag trivs med dom!
Hoppas bara att man blir långvarig där.. Man vet ju aldrig hur det går med konjukturen..

Det är skönt att äntligen ha ett jobb så man tjänar lite pengar..
Nu kan jag leva livet och bygga ett riktigt liv inte ett liv där man sitter på arslet och lever på smulor..

Aja det var allt jag hade för dagen.
Ha det bra så länge !!

Kram Mysbyxantheone!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mysbyxantheone -

Världens bästa arbetskamrater!

Jag har fått jobb på Sörling Ilsbo och det är en av de roligaste arbetsplatserna jag varit på.
Det är roligt att kliva upp på morgonen och man längtar till jobbet.. Kanska sjuk att det kan bli så, men allt beror på mina arbetskamrater...

Dom får en att trivas och dom hjälper mig när jag behöver hjälp. Det tog inte lång tid innan jag kom in i gänget och dom verkar trivas med mig lika mycket som jag trivs med dom!
Hoppas bara att man blir långvarig där.. Man vet ju aldrig hur det går med konjukturen..

Det är skönt att äntligen ha ett jobb så man tjänar lite pengar..
Nu kan jag leva livet och bygga ett riktigt liv inte ett liv där man sitter på arslet och lever på smulor..

Aja det var allt jag hade för dagen.
Ha det bra så länge !!

Kram Mysbyxantheone!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0