SD (sverigedemokraterna)

Vill egentligen inte at upp denna åsikt, men känner lite att jag måste!

Fattar inte att svenska folket kunde vara så idiotiska att dom röstade in SD i riksdagen...
Men nu är det så och jag som ensam männsika kan inte göra något åt det, men jag kan lägga fram min åsikt om detta parti!

För det första hur kan man stå och säga: " vi är inget rasistiskt parti! " när dom vill minska invandringen i sverige med 90%??

Jag kan inte förstå hur man kan vara så hatisk mot människor bara för att dom inte kommer från samma land!
Det är ju människor? Eller ? Är så jävla less på människor som tror sig vara bättre bara för att man heter Sven Svensson, kör en volvo och är vit. Varför tror man att man är bättre för det? 

Ja jag kan inte svara på den frågan, men det jag vet är att jag är så himla less på allt förtryck mot invandrare!
Har inte dom fått nog av förtryck? Varför tror ni dom flydde hit?

Och sen blir det ju inte bättre i sverige bara för att någon dum jävel (ursäkta språket) startar ett parti emot dom människor som flyr hit, som har flytt hit och som nu är bosatta i sverige.
Det är väl inte alls nå bra att det ens får finnas ett sånt parti!

Ni där ute som kallar mig rasblandare kan jag bara säga en sak till: "Tack och lov att jag inte jag är färgblinda som er. Utan att jag får se det vackra med alla olika nyanser och färger."
Det är också konstigt att ni som inte gillar invandrare äter pizza och kebab, thaimat, kinamat och grekiskmat. Det är också konstigt att ni åker utomlands och beundrar deras hem, kultur, stränder, resturanger och livstil där för att sedan komma hem och direkt börja klaga på att det är för många turkar, afrikaner, kurder, burmeser, och thiländare i Sverige. 

Jag blir bara så otroligt förbannad eftersom att människor behandlar en svart människa som ett djur, men han/hon är ju fortfarande en männsika!?! Sist jag kollade så, men låt mig kolla igen:
Han/hon har två ögon, två läppar, en tunga, två öron, en näsa, en hals, ett hjärta, en hjärna, två ben, två fötter, två armar, två händer, tio fingrar, tio tår och inälver som sitter exakt lika! 

Döm inte en människa innan ni pratat med den och gett den en chans att visa vem han/hon är! 

Jag kan inte skriva mer här utan att svära för mycket eller bli för hatisk mot visa människor, men ni är hjärtligt välkommna att skriva någon kommentar så skriver jag självklart tillbaka så fort jag kan! 


Ha det bra så länge 
  

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ami

Hej Gumman!

Tänker inte kommentera men vill bara tala om att Sara har hittat din blogg och gett mej adressen. Nu hoppas jag att du är en duktig bloggare så man får något att läsa.

Sköt om dej.



Massa Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mysbyxantheone -

SD (sverigedemokraterna)

Vill egentligen inte at upp denna åsikt, men känner lite att jag måste!

Fattar inte att svenska folket kunde vara så idiotiska att dom röstade in SD i riksdagen...
Men nu är det så och jag som ensam männsika kan inte göra något åt det, men jag kan lägga fram min åsikt om detta parti!

För det första hur kan man stå och säga: " vi är inget rasistiskt parti! " när dom vill minska invandringen i sverige med 90%??

Jag kan inte förstå hur man kan vara så hatisk mot människor bara för att dom inte kommer från samma land!
Det är ju människor? Eller ? Är så jävla less på människor som tror sig vara bättre bara för att man heter Sven Svensson, kör en volvo och är vit. Varför tror man att man är bättre för det? 

Ja jag kan inte svara på den frågan, men det jag vet är att jag är så himla less på allt förtryck mot invandrare!
Har inte dom fått nog av förtryck? Varför tror ni dom flydde hit?

Och sen blir det ju inte bättre i sverige bara för att någon dum jävel (ursäkta språket) startar ett parti emot dom människor som flyr hit, som har flytt hit och som nu är bosatta i sverige.
Det är väl inte alls nå bra att det ens får finnas ett sånt parti!

Ni där ute som kallar mig rasblandare kan jag bara säga en sak till: "Tack och lov att jag inte jag är färgblinda som er. Utan att jag får se det vackra med alla olika nyanser och färger."
Det är också konstigt att ni som inte gillar invandrare äter pizza och kebab, thaimat, kinamat och grekiskmat. Det är också konstigt att ni åker utomlands och beundrar deras hem, kultur, stränder, resturanger och livstil där för att sedan komma hem och direkt börja klaga på att det är för många turkar, afrikaner, kurder, burmeser, och thiländare i Sverige. 

Jag blir bara så otroligt förbannad eftersom att människor behandlar en svart människa som ett djur, men han/hon är ju fortfarande en männsika!?! Sist jag kollade så, men låt mig kolla igen:
Han/hon har två ögon, två läppar, en tunga, två öron, en näsa, en hals, ett hjärta, en hjärna, två ben, två fötter, två armar, två händer, tio fingrar, tio tår och inälver som sitter exakt lika! 

Döm inte en människa innan ni pratat med den och gett den en chans att visa vem han/hon är! 

Jag kan inte skriva mer här utan att svära för mycket eller bli för hatisk mot visa människor, men ni är hjärtligt välkommna att skriva någon kommentar så skriver jag självklart tillbaka så fort jag kan! 


Ha det bra så länge 
  


Kommentarer
Postat av: Ami

Hej Gumman!

Tänker inte kommentera men vill bara tala om att Sara har hittat din blogg och gett mej adressen. Nu hoppas jag att du är en duktig bloggare så man får något att läsa.

Sköt om dej.



Massa Kramar

2010-11-05 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0